11 Μαρτίου 2014

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΣΤΟ ΠΑΝΤΕΙΟ ΔΙΔΑΣΚΕΙ: «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ»!

Δεν είναι κάτι νέο αυτό, αλλά μιας και ανεσύρθη το συγκεκριμένο θέμα, καλό θα ήταν να γνωρίζουμε ποιοι έχουν το πάνω χέρι στα Πανεπιστήμια και τί γενίτσαροι εκκολάπτονται μέσα σε αυτούς τους σκουπιδότοπους, που θέλουν να αναφέρονται και πανεπιστημιακά ιδρύματα...  

ΕΧΕΙ ΖΗΤΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ!!!

ΟΙ …ΕΦΙΑΛΤΕΣ EXOYN ΚΑΙ…ΠΤΥΧΙΟ!
ΟΙ ΙΔΕΟΛΗΨΙΕΣ ΤΟΥΣ ΤΥΠΩΜΕΝΕΣ ΣΕ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΣΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ!
Η ΡΕΠΟΥΣΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΖΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ!

Του Μάκη Βραχιολίδη

Ο κ. Αλέξης Ηρακλείδης είναι καθηγητής Διεθνών Σχέσεων και ....
Ανάλυσης Συγκρούσεων στο Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του Παντείου Πανεπιστημίου, όπου διδάσκει το βιβλίο «Ανάλυση και επίλυση συγκρούσεων» το οποίο έχει συγγράψει ο ίδιος! Προφανώς, στο μάθημα αυτό εξετάζονται οι φοιτητές του οι οποίοι για να περάσουν επιτυχώς τη διαδικασία των εξετάσεων θα πρέπει να γράψουν ότι τα Σκόπια είναι η «Δημοκρατία της Μακεδονίας» ή ότι οι Έλληνες είναι έθνος επιθετικό που για να επιβιώσει κατασκευάζει έναν «εχθρό», όπως επίσης ότι την Ελλάδα χαρακτηρίζει αδιαλλαξία εξαιτίας της οποίας δεν επιτρέπει στα Σκόπια να ονομαστούν «Μακεδονία»!
Απίστευτες όσο και εξοργιστικές καταστάσεις που παραπέμπουν στην …ρεπούσια λογική που την μικρασιατική καταστροφή την βαφτίζει… συνωστισμό στο λιμάνι της Σμύρνης!
Ο καθηγητής κ. Ηρακλείδης με «όπλο» το βιβλίο του ασκεί πλύση εγκεφάλου και προπαγάνδα υπέρ της Fyrom, διαστρεβλώνοντας πάγιες ιστορικές αλήθειες! Ουσιαστικά οι ιδεοληψίες του κ. Ηρακλείδη που έγιναν βιβλίο με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας και της Πανεπιστημιακής κοινότητας διαμορφώνουν μία ελληνική νεολαία-κιμά, κατά πώς την θέλει η μηχανή της παγκοσμιοποίησης!
Ο συγκεκριμένος καθηγητής έχει προκαλέσει και στο παρελθόν την κοινή γνώμη με δημοσιευμένα άρθρα του στα οποία αναμασάει τα περί αδιαλλαξίας της Ελλάδος απέναντι στα Σκόπια, ζητώντας να δοθεί η συνταγματική τους ονομασία (την οποία ήδη έχει δώσει ο ίδιος μέσα από το βιβλίο που διδάσκει στους φοιτητές του) ή προτείνοντας εναλλακτικές ονομασίες, πάντα με το όνομα «Μακεδονία» μέσα!

Ιδού τι έχει γράψει σε άρθρο του: «Έρχομαι στο ακανθώδες Μακεδονικό, τη διένεξη Αθήνας- Σκοπίων. Η μοναδική οδός διαδικαστικά βρίσκεται στις απευθείας συνομιλίες (χωρίς τον Νίμιτς). Η προφανής μέση λύση- που πρέπει να επέλθει από κοινού, χωρίς κερδισμένους και ζημιωμένους- είναι «Βόρεια Μακεδονία», «Νέα Μακεδονία» ή «Μακεδονία» στα σλαβομακεδονικά, δηλαδή Μakedonija. Η τελευταία είναι, νομίζω, η καταλληλότερη και θα γίνει ευκολότερα αποδεκτή από την άλλη πλευρά. Παράλληλα θα πρέπει η Ελλάδα να καταστήσει σαφές ότι βεβαίως και αποδέχεται την ύπαρξη ξεχωριστού έθνους και γλώσσας (σε αντίθεση με την εξωπραγματική στάση της κυβέρνησης Κ. Καραμανλή στο θέμα αυτό, που εξέθετε την Ελλάδα διεθνώς)»!!!
Ποια λύση λοιπόν προτείνει ο κ. Ηρακλείδης ως καταλληλότερη και ευκολότερη;
Να ονομαστούν τα Σκόπια με το συνταγματικό τους όνομα (Republika Makedonija), και να πεταχτούν με αυτό τον τρόπο στον κάλαθο των αχρήστων οι αποφάσεις του ΟΗΕ! 
Το μόνο που απομένει στον κ. Ηρακλείδη είναι να προτείνει να δώσουμε και την Ελληνική Μακεδονία στους σκοπιανούς. Όταν ο καιρός ωριμάσει, όταν δηλαδή κατά τον κ. Ηρακλείδη απελευθερωθούμε από τις… αγκυλώσεις μας και αναγνωρίσουμε όνομα, γλώσσα και «μακεδονική εθνικότητα» στους σκοπιανούς, τότε θα πρέπει να τους παραδώσουμε και την υπόλοιπη Μακεδονία!!!

Η ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΝΤΕΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΔΗ



Αυτό  είναι το περίφημο βιβλίο του Αλέξη Ηρακλείδη «Ανάλυση και επίλυση συγκρούσεων, μια εισαγωγή». Στη σελίδα 38 ο κύριος καθηγητής δεν τηρεί ούτε καν τα προσχήματα δίνοντας στα Σκόπια τη συνταγματική τους ονομασία. Ιδού τι γράφει:

“Η ανάγκη για γνωστική συνέπεια-ισορροπία τίθεται κατά κύριο λόγο, όταν πρόκειται για μεγάλα ζητήματα που άπτονται της ταυτότητάς μας (ατομικής και συλλογικής). Τέτοια ζητήματα είναι αυτά που αφορούν χαρακτηρισμούς ή πράξεις του έθνους μας σε σχέση με άλλα έθνη. Εκεί είναι που κατά κύριο λόγο δεν ανεχόμαστε γνωστική ασυνέπεια ειδικά όταν τίθεται θέμα αρνητικής εικόνας για μας ή για το έθνος μας, γιατί κάτι τέτοιο είναι δυσβάστακτο. Π.χ. για τους Έλληνες είναι εντελώς αδιανόητο να δεχθούν ότι είναι αδιάλλακτοι, επιθετικοί και αλαζόνες όπως τους βλέπουν οι Τούρκοι, οι Αλβανοί ή οι κάτοικοι της «Δημοκρατίας της Μακεδονίας»”.

ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΝΑ ΥΠΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ ΚΑΙ ΑΡΠΑΓΕΣ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΚΑΙ ΟΣΙΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ!
Απίστευτα τα όσα διδάσκει στους φοιτητές ο κ. Ηρακλείδης! Χαρακτηρίζει τους Έλληνες αδιάλλακτους και εξαιτίας αυτής της αδιαλλαξίας τους (!) δεν βρίσκουν λύση με τους Σκοπιανούς, όπως επίσης ή Ελληνοκύπριοι δεν επιλύουν το Κυπριακό διότι είναι ανένδοτοι! Σχιζοφρενικές καταστάσεις. Ο κ. Ηρακλείδης εξισώνει τους κλέφτες-ληστές με τους  Έλληνες. Συγκεκριμένα, στη σελίδα 80 του βιβλίου του «Ανάλυση και επίλυση συγκρούσεων, μια εισαγωγή», ο κ. Ηρακλείδης με ανιστόρητα στοιχεία-παραδείγματα διασύρει κανονικά την Ελλάδα. Γράφει μεταξύ άλλων: «Η ύπαρξη του “Άλλου” ως εχθρού είναι ζωτική για τη διατήρηση της ταυτότητάς μας. Έχουμε ανάγκη τον άλλο ως εχθρό, ως αντίπαλο δέος π.χ. οι Ελληνοκύπριοι τους Τουρκοκύπριους ως «βάρβαρους», όπως οι Έλληνες τους Τούρκους και τανάπαλιν. Γι’ αυτό παρατηρείται οι συγκρούσεις αυτές να παίρνουν τον χαρακτήρα της τιτάνας σταυροφορίας μεταξύ «καλού» και «κακού». Η άποψη ενός ανθρώπινου, πολιτισμένου «Άλλου», άξιου σεβασμού με τον οποίο θα μπορούσαμε να ζήσουμε ειρηνικά δεν είναι ανεκτή, διότι η όλη ταυτότητά μας έχει δομηθεί με βάση  τη δαιμονοποίηση του «Άλλου».
Ο εσωτερικός παράγοντας είναι ένα ακόμη εμπόδιο στην αποκλιμάκωση και επίλυση συγκρούσεων. Η εσωτερική νομιμοποίηση ευνοεί την αδιάλλακτη στάση ως τη μόνη που μπορεί να εξασφαλίσει την επιβίωση του εν λόγω λαού. Όταν μια διαμάχη συνεχίζεται, η σημασία του εσωτερικού παράγοντα ολοένα και αυξάνεται, σε σημείο ώστε συχνά να καταλήγει να γίνεται βασική τροχοπέδη σε οποιαδήποτε προσπάθεια επίλυσης. Η ηγεσία και η αντιπολίτευση δεν διακινδυνεύουν μια συμβιβαστική πολιτική, εάν αυτή δεν είναι δημοφιλής, έστω κι αν είναι φανερό ότι η ανένδοτη στάση είναι επιζήμια. Στο τέλος καταλήγει τόσο η πολιτική ηγεσία, όσο και η αντιπολίτευση, να συναγωνίζονται η μία την άλλη στην αδιαλλαξία, όπως έχει συμβεί πολλές φορές στη σύγκρουση Ισραήλ-Παλαιστίνης, Σερβίας-Κοσσόβου, Ινδίας-Πακιστάν, Ελλάδας-Τουρκίας, Αθηνών-Σκοπίων ή στο Κυπριακό μεταξύ των δύο κοινοτήτων.

ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Τα ερωτήματα που στείλαμε στο προσωπικό mail του κ. Ηρακλείδη στα οποία ωστόσο δεν απάντησε
Με συνεχείς κλήσεις στο τηλέφωνό του προσπαθήσαμε να βρούμε στο Πανεπιστήμιο Τον κ. Ηρακλείδη, αλλά δεν τα καταφέραμε. Του στείλαμε  ωστόσο ερωτήματα στο προσωπικό του e-mail. Δεν απάντησε. Τα καυτά ερωτήματά μας ήταν τα ακόλουθα:

  1. Κύριε καθηγητά, στο βιβλίο σας (το οποίο διδάσκεται στο Πάντειο Πανεπιστήμιο) με τίτλο «Ανάλυση και επίλυση συγκρούσεων»,  στη σελίδα 80 αναφέρεστε στο θέμα της αδιαλλαξίας και στο σκεπτικό  σας  συμπεριλαμβάνεται και το θέμα της αδιαλλαξίας ανάμεσα σε Αθήνα και Σκόπια. Μπορείτε να μου πείτε πού εδράζετε το θέμα της αδιαλλαξίας στην ελληνική πλευρά; Από πού κι ως πού εξισώνετε τους «κλέφτες» Σκοπιανοί που εισβάλουν στα ιερά και όσια της ιστορίας μας για να πάρουν το όνομα της Μακεδονίας με τους Έλληνες;. Κι εμείς πρέπει να δείξουμε διαλλακτικότητα προς τους …κλέφτες;
  2.  Στην σελίδα 38 του ίδιου βιβλίου σας αποκαλείται τα Σκόπια «Δημοκρατία της Μακεδονίας». Πώς δικαιολογείτε στους φοιτητές σας την ονομασία αυτή; Κύριε καθηγητά, δεν ήταν οι Μακεδόνες Έλληνες; Τι γλώσσα μιλούσαν, σλάβικα; Δεν νομίζετε ότι προκαλείτε με το βιβλίο σας τους φοιτητές σας;
  3.   Είναι πολλοί οι φοιτητές που παραλληλίζουν τις θέσεις σας με την «περί συνωστισμού» θεωρία της κας Ρεπούση. Σας κατηγορούν δε ότι παραποιείται αδιαμφισβήτητα ιστορικά δεδομένα εξυπηρετώντας άλλους σκοπούς, πάντως όχι ιστορικούς! Τι απαντάτε;  

 "Ελεύθερη Ώρα της Κυριακής"


ΠΗΓΗ: http://ksipnistere.blogspot.gr/2014/03/blog-post_7611.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου