23 Ιουνίου 2016

Η εθνική Ελλάδος στο μπάσκετ, σε πορεία... αποεθνοποίησης;


Τα αδέλφια Αντεντοκούμπο Αθανάσιος και Ιωάννης (!) μαζί με κάποιον Τάιλερ Ντόρσεϊ (πού το βρήκανε το παλληκάρι αυτό πάλι;) υπάρχει η περίπτωση να στελεχώσουν την εθνική μας στο προολυμπιακό τουρνουά. Ο τελευταίος μάλιστα λέει ότι ο μισός είναι Έλληνας από την πλευρά της μάνας του.
Ο Ντόρσεϊ με την "ελληνίδα" μάνα του, που προφανώς η σχέση της με την Ελλάδα είναι μάλλον... επαγγελματική, όπως πολλών γυναικών από την Λατινική Αμερική που είχαν πλημμυρίσει τα κωλόμπαρα της χώρας μας. Μάλλον αυτό είναι αρκετό για να δηλώσεις Έλλην...!


Άντε και να γίνουμε όπως τις αφρικανικές "εθνικές" ομάδες της Γαλλίας! Μόνο με μαύρους!
Για να χτυπήσουμε τον ρατσισμό και την μισαλλοδοξία, επιτέλους κι εμείς...



Ο Τσίπρας το 1995 , με μούσια και μαλλιά, προφητικός για τον βρώμικο εαυτό του (για να μαθαίνουμε και πόσο πολύ τον προωθούσε το σύστημα από τότε)



"βλέπουνε τους παλιούς μακρυμάλληδες νέους της δεκαετίας του '70, που μπαίνανε στα αμφιθέατρα και συγκινούσανε, συνεπαίρνανε τους συμφοιτητές τους με επαναστατικές προτάσεις για ν'αλλάξουν την κοινωνία, τους βλέπεις σήμερα να χουν ξυρίσει τα γένια και τα μαλλιά να τα χουνε κόψει, να χουν βάλει τις γραβάτες τους και να διαχειρίζονται την κοι...το σύστημα ας πούμε...βουλευτές, υπουργοί...και μάλιστα [...] πολλοί όμως απ' αυτούς έχουν πάρει και μια εντελώς διαφορετική πορεία ας πούμε. Έχουν βολευτεί, έχουν πιάσει κάποιες θέσεις, είτε στην πολιτική είναι αυτοί είτε ξέρω γω ιδιωτεύουνε και δεν.κάνουνε.τίποτα για ν' αλλάξουνε κάποια πράγματα" - Αλέξης Τσίπρας, με μούσια και μαλλιά, 1995.Το πάμε το βίντεο στο 12:23

Τάδε έφη ο μέγας διαπλεκόμενος ανθέλλην Αλέξης Τσίπρας.
Μαζί με το ακόμη πιο αποκαλυπτικό βίντεο από την περίφημη συνέντευξη που του είχε πάρει η Άννα Παναγιωταρέα το 1990 όταν ήταν..... 17 χρονών, γίνεται κατανοητό πόσο πολύ το σύστημα των καναλιών, της διαπλοκής και του εγκλήματος, προωθούσε αυτόν τον τιποτένιο αρχικαταληψία.
Μέσα στην βρωμιά, την αναξιοκρατία και την διαπλοκή από τα μαθητικά του κιόλας χρόνια...

18 Ιουνίου 2016

Χάρισε ένα σωσίβιο στον Μπάν Κι Μουν ο χιουμορίστας με το ηλίθιο χαμόγελο...


Έκανε δώρο ένα σωσίβιο λαθρομετανάστη, ο γελοίος χαβαλές που έχουμε για πρωθυπουργό της Ελλάδος, στον γενικό γραμματέα του ΟΗΕ Μπάν Κι Μουν.
Ο Κορεάτης το δέχθηκε με χαρά (!) και μάλιστα το φόρεσε, λέγοντας ότι το χρειάζονται πολλοί άνθρωποι και συνέχισε αναφέροντας ότι και ο ίδιος δεν ξέρει κολύμπι (άσχετο, που λένε, ή μόνο εμείς τραβάμε τα μαλλιά με τα απίστευτα που βλέπουμε και διαβάζουμε;).

Μήπως ο πιο σωστός τρόπος για να σωθούν οι φτωχοί λαθρομετανάστες (που για να φθάσουν στην Ελλάδα, χρειάζονται πάνω από 3.000€ το κεφάλι) είναι να τους εμποδίσεις να γίνουν ναυαγοί; ΜΗΠΩΣ;

Μήπως, δεν θα έπρεπε καν να επιχειρούν να κάνουν συνεχόμενες αποβάσεις στα νησιά μας;

Ποιοί τους κατευθύνουν στην Ελλάδα;

ΑΛΕΞΗ, ελπίζουμε να έχεις κρατήσει ένα σωσίβιο και για σένα...

14 Ιουνίου 2016

Ένα απέραντο hot-spot η Ελλάδα, με 40 νέους καταυλισμούς! ΧΑΡΤΗΣ

Όπως έχουμε αναφέρει πάμπολλες φορές σε αναρτήσεις μας, ετοιμάζουν την χώρα μας να γίνει το hot-spot της Ευρώπης...
Πόσο ακόμη κουτόχορτο και ρατσιστική προπαγάνδα θα τρως στο κεφάλι Έλληνα ραγιά;
Θα αντιδράσεις επιτέλους;

Τη μετατροπή της χώρας σε απέραντο καταυλισμό προσφύγων και μεταναστών προβλέπουν τα επίσημα -αλλά κρυφά προς το παρόν- σχέδια της κυβέρνησης...

με τη δημιουργία τουλάχιστον 40 νέων δομών φιλοξενίας που θα προστεθούν στα ήδη 41 υπάρχοντα κέντρα που λειτουργούν.
Οι κυβερνητικοί σχεδιασμοί δημιουργούν έντονη ανησυχία και προβληματισμό για την ασφάλεια των πολιτών της χώρας, καθώς ήδη η κατάσταση στους περισσότερους καταυλισμούς είναι εκρηκτική. Σε Λέσβο, Σάμο, Χίο και αλλού μετανάστες που διαβιούν κάτω από άθλιες συνθήκες και νιώθουν εγκλωβισμένοι στη χώρα μας ξεσπούν σε άγρια επεισόδια. Την ίδια ώρα οι κάτοικοι αυτών των περιοχών που έχουν παραδώσει μαθήματα ανθρωπιάς αντικαθιστώντας τις κρατικές υπηρεσίες που είναι ανύπαρκτες, σήμερα νιώθουν προδομένοι από την κυβερνητική αδιαφορία και εξαπατημένοι από το επικοινωνιακό σόου που έστησε το Μέγαρο Μαξίμου. Η κατάσταση αποδεικνύει, αν μη τι άλλο, ότι η κυβέρνηση έχει χάσει κάθε έλεγχο αποτυγχάνοντας να διαχειριστεί το πολυσύνθετο και ίσως σημαντικότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Ελλάδα. Ωστόσο, η ζοφερή πραγματικότητα δεν εμποδίζει τα αρμόδια υπουργεία να θέσουν σε εφαρμογή τα σχέδιά τους για επέκταση των καταυλισμών σε όλη τη χώρα.

Το «ΘΕΜΑ» παρουσιάζει επίσημα έγγραφα του Γενικού Επιτελείου Στρατού που αποτυπώνουν αναλυτικά σε ποιες περιοχές ετοιμάζονται να ανοίξουν τις επόμενες εβδομάδες νέοι καταυλισμοί, ποιες θα ακολουθήσουν σε επόμενο χρόνο, πού λειτουργούν ήδη κέντρα φιλοξενίας και ποια είναι η ακριβής πληρότητά τους.
Συγκεκριμένα, σήμερα λειτουργούν 34 δομές στην ηπειρωτική χώρα και 5 στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου υπό την εποπτεία του υπουργείου Εθνικής Αμυνας (32), του υπουργείου Εσωτερικών (1), της Υπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ (1) και άλλων φορέων (5) που φιλοξενούν 35.158 πρόσφυγες και μετανάστες, αν και έχουν δυνατότητες να στεγάσουν 42.929 άτομα.




Σε αυτά δεν προσμετρώνται οι δύο καταυλισμοί σε Πειραιά και Ελληνικό όπου διαμένουν περίπου 6.200 άτομα. Πρόκειται για κέντρα σε Κυλλήνη, Σκαραμαγκά, Ελαιώνα, Οινόφυτα, Λαμία, Καρδίτσα, Λάρισα, Ιωάννινα, Βέροια, Κιλκίς κ.α.
Σε αυτά θα προστεθούν άμεσα άλλα 13 κέντρα, καθώς έχουν εγκριθεί από τα αρμόδια υπουργεία και έχουν ξεκινήσει οι εργασίες διαμόρφωσης των χώρων. Οπως προκύπτει από τον σχετικό κατάλογο, οι δομές βρίσκονται στα Ναυπηγεία Ελευσίνας, στο κτίριο αντισεισμικών εργαστηρίων στη Νίκαια, σε παιδική κατασκήνωση στη Ραφήνα, στη Στυλίδα, στον βιομηχανικό χώρο «Καραμανλής» στη Σίνδο, σε πρώην δημοτικό σχολείο στη Βόλβη και στο πρώην «Ατλάντικ» στα Τρίκαλα. Επίσης ως χώρος που έχει αναγνωριστεί και έχει πάρει την έγκριση από τον αναπληρωτή υπουργό Εθνικής Αμυνας προκειμένου να προχωρήσουν οι εργασίες αναφέρεται και η Παιδόπολη Αγίας Ελένης στα Ιωάννινα.



Τι ακολουθεί
Σύμφωνα πάντα με τα επίσημα έγγραφα του ΓΕΣ, οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Εθνικής Αμυνας έχουν ήδη εντοπίσει άλλους 27 χώρους που αναμένουν τη σχετική έγκριση από τον κ. Δημήτρη Βίτσα προκειμένου να μετατραπούν σε δομές φιλοξενίας. Οπως μάλιστα αναφέρεται στις παρατηρήσεις της συγκεκριμένης υποκατηγορίας, για τους χώρους «ελήφθησαν αποτελέσματα αναγνώρισης. Εκκρεμεί η απόφαση χρήσης». Πρόκειται για το παλιό Ψυχιατρείο Χανίων, τρία ακίνητα στον Ασπρόπυργο, μεταξύ των οποίων και του ΟΔΔΥ, χώρος λίγο έξω από την πόλη της Ναυπάκτου, το στρατόπεδο «Παπαγεωργίου» στα Ιωάννινα, χώρος του υπουργείου Υποδομών στη Χαλκιδική, το «Hotel Galaxy» στο Πόρτο Χέλι, τέσσερα ακίνητα στη Σπάρτη, τρία στην Τρίπολη, το «Hotel Apollo Resort Art» στα Φιλιατρά, παλιά οινοποιεία στην Καλαμάτα κ.ά. Εκτός αυτών από τα έγγραφα προκύπτει ότι καταυλισμός θα γίνει στο κτίριο Αντισεισμικών Εργαστηρίων που βρίσκεται στη Νίκαια, στις παιδικές κατασκηνώσεις Ραφήνας, στη Σχολή Μαθητείας των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, στη Στυλίδα, στη Θέρμη, στο Καλοχώρι και τη Σίνδο. Πάντως, στον Ασπρόπυργο ήδη έχουν εκδηλωθεί αντιδράσεις από τη δημοτική αρχή, η οποία εξηγεί ότι σε κοντινή απόσταση βρίσκονται διυλιστήρια πετρελαίου και δεξαμενή της ΕΥΔΑΠ.

Αλλες έντεκα περιοχές στην «εφεδρεία»
Η τελευταία υποκατηγορία με τους χώρους που εξετάζονται από το υπουργείο Εθνικής Αμυνας αφορά ακίνητα που έχουν μελετηθεί αλλά κρίθηκε ότι δεν θα χρησιμοποιηθούν «προς το παρόν». Τα πάντα βέβαια θα εξαρτηθούν από τον ρυθμό των προσφυγικών ροών. Σε κάθε περίπτωση, η συγκεκριμένη κατηγορία περιλαμβάνει 11 ακίνητα σε όλη την Ελλάδα, μεταξύ των οποίων η Σχολή Αξιωματικών Αστυνομίας στην Καρδίτσα, το «Mall» Τρικάλων, το αεροδρόμιο Μεσολογγίου και δύο στρατόπεδα στη Θεσσαλονίκη.

ΠΗΓΗ: http://www.pireasnews.gr/2016/06/40-hot-spots.html

11 Ιουνίου 2016

Athens Gay Pride, η ανωμαλία στο απόγειό της...


Όπως μας πληροφορούν λοιπόν:
Άντρας δεν γεννιέσαι, γίνεσαι - Γυναίκα δεν γεννιέσαι, γίνεσαι.

Να γελάσουμε, να κλάψουμε, να εκνευριστούμε;
Πιστεύαμε ότι η πουστιά έχει και τα όριά της, αλλά φαίνεται ότι δρα ανεξέλεγκτα. Και φυσικά αρωγός αυτής της προσπάθειας και έντονος υποστηρικτής, η πρεσβεία των ΗΠΑ. Η οποία μάλιστα εκθειάζει και το συγκεκριμένο μότο στην ιστοσελίδα της...

Δεν μας ενδιαφέρουν οι σεξουαλικές προτιμήσεις και διαστροφές του καθενός, που κάνει στο σπίτι του, εφόσον δεν εγκληματεί. Όμως η διάθεση κάποιων διαστροφέων, την διαστροφή τους να την επιβάλουν ενάντια στην φύση, μάς εξοργίζει.

Κατά βάση θέλουν να κακοποιήσουν και να καταπνίξουν την σεξουαλική ιδιαιτερότητα των παιδιών. Θέλουν να μη χαίρονται οι γονείς, την θηλυκή ή την αρσενική φύση των παιδιών τους. Θέλουν να δημιουργήσουν κοινωνικά ερμαφρόδιτους ανθρώπους.

Πόση εγκληματική ανωμαλία πια θα τρως στην μάπα Έλληνα και δεν θα αντιδράς; Πόση;

9 Ιουνίου 2016

"Στην Κύπρο η ελληνική σημαία τα λέει όλα, είναι η πιο αντιεξουσιαστική και ριζοσπαστική πράξη" Σάββας Παύλου

Ο Σάββας Παύλου ήταν ένας Κύπριος "αντιεξουσιαστής", από τους παλιούς ιδεολόγους θα λέγαμε, που φυσικά δεν είχε καμμία σχέση με τους χαοτικούς, μπαχαλάκιδες, πρακτορίσκους, ούγκανα πιθηκοειδή, πειθήνια όργανα των μυστικών υπηρεσιών, ψευτοαντιεξουσιαστές και αριστεριστές...
Ακολουθεί ο επικήδειος που έγραψε ο ίδιος για τον εαυτό του, άκρως αποκαλυπτικός και πατριωτικός...!
Να είναι ελαφρύ το χώμα που τον σκεπάζει.


Αναδημοσιεύουμε το κείμενο του Σάββα Παύλου «Η κηδεία μου» χωρίς σχόλια. Το κείμενο από μόνο του τα λέει όλα…:

Η κηδεία μου
Όντως φοβερώτατον το του θανάτου μυστήριον
εις το καθ’ ομείωσιν επανάγαγε, το αρχαίο κάλλος αναμορφώσασθαι
και την ποθεινήν πατρίδα παράσχου μοι, παραδείσου πάλιν ποιών πολίτην με

Όπως παρατήρησε, παλαιότερα, ευαίσθητος διανοούμενος, στους γάμους οι φωτογράφοι και οι χειριστές των βίντεο έχουν μετατρέψει την τελετή και την εκκλησία σε ένα στούντιο φωτογράφησης και βιντεογράφησης. Η λειτουργία, οι ύμνοι, οι ψάλτες, ο παπάς, εκμηδενίζονται και εξαφανίζονται, υπάρχουν μόνον οι φωτογράφοι και οι βιντεογράφοι. Δίνουν εντολές και κανονίζουν πως θα εξελιχθεί η τελετή, που θα σταθούν και πως θα κινηθούν οι νεόνυμφοι, δίνουν διαταγές ακόμη και στον ιερέα πως θα δράσει κα θα πορευτεί. Κι αυτός, άρχων του μυστηρίου και του χώρου, αντί να τους διαολοστείλει δυστυχώς τους υπακούει.

Άρχισε να χαλά και η ακολουθία για την κηδεία, η υπέρτατη τελετή, όταν ο άνθρωπος αποχαιρετά τον κόσμο αυτό. Και εκεί τα πράγματα έχουν φτάσει σε σημείο εξευτελισμού και εξανδραποδισμού. Εκτός από τους φωτογράφους και τους βιντεοφόρους, έχουμε την κατάθεση στεφάνων, τους αλλεπάλληλους επικηδείους, σε μερικές παριπτώσεις έχουμε φτάσει σε διψήφιο αριθμό. Η κηδεία γίνεται πια ένα κοσμικό γεγονός στο οποίο ο νεκρός εξαφανίζεται. Αρχίζουν οι καταθέσεις στεφάνων που αναγγέλλονται, ακόμη κάποιος διαβάζει τον κατάλογο των ανθρώπων που κατέθεσαν προηγουμένως στεφάνι, αρχίζουν οι επικήδειοι. Αναγγέλλονται τα ονόματα, οι τίτλοι και οι ιδιότητες των ομιλητων, αυτοί πλησιάζουν στο μικρόφωνο και αρχίζουν, ο νεκρός ανυπεράσπιστος στο φέρετρο υφίσταται κοινοτοπίες και τυπικότητες και μεγάλα λόγια. Είναι χαρακτηριστική η περίπτωση με τις κηδείες των αγνοουμένων, που τα λείψανά τους βρέθηκαν και ταυτοποιήθηκαν με τη μέθοδο DNA . Οι άνθρωποι αυτοί σκοτώθηκαν πολεμώντας τον Τούρκο κατακτητή, άλλοι εκτελέστηκαν εν ψυχρώ από το αδίστακτο τέρας του τουρκικού τακτικού στρατού. Κι όμως στις κηδείες τους, σε ένα αλαλούμ μικροπολιτικής, δεν τονίζεται τίποτε από όλα αυτά, η εξόδιος ακολουθία τους αποτελεί προπαγανδιστικό εφαλτήριο της τρέχουσας πολιτικής πρακτικής και του κομματικού καιροσκοπισμού, πολέμησαν τον Τούρκο, σκοτώθηκαν στη μάχη ή δολοφονήθηκαν και ακούουν συμβιβαστικές κορώνες, επαναπροσεγγιστικές αφέλειες, ισοπεδωτικές ειρηνοφιλίες, σιροπιαστά ιδολογήματα και νεοκυπριακά πιλάφια. Ό,τι σκηνοθετεί και υποβάλλει η μικροκομματική τακτική και οι μικρόνοες ηγήτορες.

Ακόμη: Στο “δεύτε τελευταίον ασπασμόν” οι δικοί του νεκρού στέκονται δίπλα στο φέρετρο και περνούν οι παρόντες για τα συλληπητήρια και τα λόγια παρηγοριάς. Ο αποχαιρετισμός για τον νεκρό υποτονίζεται, μπαίνει σε τριτεύουσα μοίρα, αυτό το μέρος της νεκρώσιμης ακολουθίας δεν είναι πια μια ανεπανάληπτη στιγμή της σχέσης μας με τον μεταστάντα (τον βλέπουμε και τον αποχαιρετούμε για τελευταία φορά και τόσες ποικίλες σκέψεις αναδύονται στο μυαλό, για τον μακαρίτη, για το αιώνιο θέμα της ζωής και του θανάτου). Αντίθετα γίνεται μια κοινωνική εκδήλωση όπως τόσες άλλες. Στη γενέτειρά μου, την ανεπανάληπτη Ερυθροτερμινθία, στις κηδείες της, που μικρό παιδί τις παρακολούθησα σχεδόν όλες, δεν γίνονταν τέτοια πράγματα. Το “”δεύτε τελευταίον ασπασμόν”‘ ήταν αφιερωμένο στον νεκρό, και μόνο σ’ αυτόν. Το εκκλησίασμα πλησίαζε το φέρετρο προσκυνούσε και αποχαιρετούσε τον μεταστάντα. Τα συλληπητήρια και τα λόγια της παρηγοριάς δίνονταν στους οικείους του νεκρού μετά την κηδεία, στην έξοδο του κοιμητηρίου, όταν έπαιρναν εκεί μια ελιά, ένα κομμάτι ψωμί και λίγο κρασί για το “”Θεός μακαρίσει τον”" και “”αιωνία η μνήμη του”". Τώρα όμως, ίσως μέσα στην οικονομία των ρυθμών της τρέχουσας ζωής, όταν πολλοί πάνε μόνον στην εκκλησία για την τελετή και αποχωρούν χωρίς να μεταβούν και στο κοιμητήριο για την ταφή, διευθετήθηκε μέσα στη νεκρώσιμο ακολουθία να δίδονται και τα συλλυπητήρια προς τους οικείους. Αποτέλεσμα: Χάλασε η σωστή ατμόσφαιρα της κηδείας, πήρε πιο εκκοσμικευμένο χαρακτήρα.

Υπάρχει λοιπόν άμεση ανάγκη να συζητήσουμε το θέμα της κηδείας στην Κύπρο και να σώσουμε την αξιοπρέπεια των νεκρών μας. Ο σεβασμός και η εν αξιοπρεπεία φροντίδα των πεθαμένων μας, η αφοσίωση στην τελετή της κηδείας τους, η εν ειλικρινεία σοβαρότητα κατά τη διάρκειά της, η φροντίδα για τη μνήμη τους, αποτελούν θεμελιώδη και ωραία συστατικά της ελληνικής κοινωνίας. Φαίνεται ότι αρχίσαμε να χαλούμε και σ ‘ αυτό. Το πιο σημαντικό: Η νεκρώσιμος ακολουθία της Ορθοδόξου ημών Εκκλησίας είναι αρκετή και δεν χρειάζεται τίποτε άλλο. Η νεκρώσιμος ακολουθία, αυτό το ποίημα του θανάτου, το άσμα ασμάτων για το θέμα της ζωής και της αναχώρησής μας από τον κόσμο τούτο, ένα αριστούργημα λόγου και φιλοσοφικής ενατένισης, συμπυκνωμένη και κάποτε ευφρόσυνα παρηγορητική, δεν χρειάζεται συμπληρώματα και φτιασίδια άλλα.

Μα απλά λόγια: Όταν πεθάνω δεν θέλω κανένα τηλεοπτικό συνεργείο και φωτογράφο, δεν θέλω καταθέσεις στεφάνων ή αναγγελία ποιοι κατέθεσαν στεφάνι.
Η νεκρώσιμος ακολουθία της Ορθοδόξου ημών Εκκλησίας αρκεί.
Αν κάποιος αισθάνεται έντονα αυτή την ανάγκη για στεφάνι, ας βάλει διακριτικά ένα στο φέρετρο ή στον τάφο και ας αποχωρήσει ήρεμα.
Δεν θέλω επικήδειους λόγους. Ούτε έναν, είτε από φίλο, είτε από συγγενή ή (Θεός φυλάξοι) οποιοδήποτε κυβερνητικό αξιωματούχο.
Η νεκρώσιμος ακολουθία της Ορθοδόξου ημών Εκκλησίας αρκεί.
Στο “Δεύτε τελευταίον ασπασμόν” δεν θα δίδονται τα γνωστά συλληπητήρια στους οικείους.
Η νεκρώσιμος ακολουθία της Ορθοδόξου ημών Εκκλησίας αρκεί.
Όσοι αισθάνονται έντονα αυτήν την ανάγκη ας πάνε στο νεκροταφείο Κοκκινοτριμιθιάς και μετά την ταφή, στην έξοδο του κοιμητηρίου, με το κρασί, τις ελιές και το ψωμί ας πούνε την καλή τους κουβέντα στους συγγενείς.

Μόνο ένα πράγμα θα ζητήσω. Το φέρετρο να είναι καλυμμένο με την ελληνική σημαία. Παλιά, την εποχή των πολιτικών μου δραστηριοτήτων μιλούσα ότι μαζί με την ελληνική σημαία θα ήθελα και μια μαυροκόκκινη άλλη, ένδειξη των ανιεξουσιαστικών μου πεποιθήσεων και του πολιτικού μου ριζοσπαστισμού. Ανοησίες. Στην Κύπρο η ελληνική σημαία τα λέει όλα, είναι η πιο αντιεξουσιαστική και ριζοσπαστική πράξη. Στον θανατόπνοο τουρκικό επεκτατισμό, στη δουλοφροσύνη, στη μιζέρια και στην κακομοιριά, στην κουτοπονηριά των νεοκυπρίων και στην αλλοτρίωση πολλών Ελλαδιτών, στις πλεκτάνες των Άγγλων και του διεθνούς παράγοντα, η ελληνική σημαία συμπυκνώνει την έννοια της αντίστασης, της ελευθερίας και της αξιοπρέπειας. Μόνον, λοιπόν, αυτά. Η ελληνική σημαία και η νεκρώσιμος ακολουθία της Ορθοδόξου ημών Εκκλησίας.

5 Ιουνίου 2016

Ο αυστριακός υπουργός εξωτερικών προτείνει "νήσους Έλις" για το λαθρομεταναστευτικό


Ο Σεμπάστιαν Κουρτζ, υπουργός εξωτερικών της Αυστρίας, προτείνει ένα σύστημα αξιολόγησης και υποδοχής των λαθρομεταναστών, αντίστοιχο με το σημερινό της Αυστραλίας ή των ΗΠΑ (νήσος Έλις) του 20ου αιώνος.

Πιστεύει ότι αυτή η μέθοδος αποκλεισμού των μεταναστευτικών ορδών, σε κάποια νησιά της Μεσογείου, θα λειτουργούσε αποτρεπτικά στο να μας "επισκέπτονται" συνέχεια λαθρομετανάστες.
Πιστεύει ότι η μεταφορά τους σε αυτά τα νησιά και η λεπτομερής καταγραφή τους και αποκλεισμός τους (αν δεν πληρούν τους ελάχιστους υγειονομικούς κανόνες) θα αποτελέσει ένα στοιχείο αποτροπής.
Όταν ρωτήθηκε αν θα μπορούσε αυτός ο χώρος να είναι η Λέσβος, απάντησε χαρακτηριστικά: «Ποιος θέλει να μείνει σε ένα νησί όπως η Λέσβος και να μην έχει ελπίδα για άσυλο».

Βεβαίως η Λέσβος είναι κατ' αρχάς ένα κατοικημένο νησί, που στηρίζεται και στον τουρισμό και καταλαβαίνουμε όλοι τι τεράστιο πλήγμα θα είναι η παρουσία στρατοπέδων εκατοντάδων χιλιάδων λαθρομεταναστών εκεί. Προφανώς όμως, εκ των πραγμάτων ένα νησί, δεν μπορεί να "φιλοξενήσει" όλες αυτές τις ορδές.


Μήπως όμως αυτές οι "νησίδες" θα είναι τα Hot-spot που δημιουργούνται σε όλη την ελληνική επικράτεια; 

Μήπως η νήσος Έλις της Ευρώπης προετοιμάζεται να γίνει όλη η Ελλάς;