7 Οκτωβρίου 2013

ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ"


Με  βάση  νόμους  που  ΗΔΗ  ΙΣΧΥΟΥΝ   η  Εφορία  μπορεί   να  μου   πάρει  το  σπίτι  αν  της  χρωστώ  300   ευρώ !

Αυτό  όμως  δεν  με  κλονίζει .
Εγώ  ψηφίζω  ΠΑΝΤΑ  "συνταγματικό  τόξο"  . 

Δεν  γουστάρω   την  αισθητική   της  ΧΡΥΣΗΣ  ΑΥΓΗΣ   και  των  πατριωτικών  οργανώσεων  :  ελληνικές   σημαίες ,  μαίανδροι ,  ξυρισμένα  κεφάλια...

Εγώ  θέλω  ξυρισμένα  κεφάλια  σαν  του  Δένδια :  διοπτροφόρος ,  ακαταλαβίστικος ,  μουράτος ,  κυριλέ ,  σοφιστικέ  και  κυρίως  "ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ"  !!!

Δεν  θέλω  να  με  κυβερνά  ο  μέχρι  χθές  γείτονας .  Θέλω  κάποιον  ΑΓΝΩΣΤΟ .  Να  μην  ξέρω   τα  οικονομικά  του  ,  το  παρελθόν  του ,  τις  διασυνδέσεις  του ...
Αφού  δεν  είναι   λαουτζίκος  ,  σαν  εμένα  ,  ΣΙΓΟΥΡΑ  θα  είναι   κατάλληλος .

Δεν  με  νοιάζει   αν  πεθάνω  της  πείνας .  Δεν  με  νοιάζει  αν  με  σφάξουν  μέσα  στο  σπίτι  μου .  
Πρώτα  απ  όλα   είμαι   "ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ"  και   "ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΗΣ"  .  
Το  είπε  η  τηλεόραση !
Και  αφού  το  είπε  η  τηλεόραση  έτσι  θα  είναι !  
Αυτή  ξέρει ! 

Δεν  έχει  σημασία  αν  ο  "αμερικανισμός"  και  ο  "τραπεζισμός"    σκότωσαν   600  εκατομμύρια   κόσμο .  Τον  σκότωσαν  με  την  πείνα  και  τους  εμφυλίους .  Αυτό  δεν  είναι  κακό .
"ΚΑΚΟ"   είναι  να  σκοτώνεις   600.000   "εκλεκτούς"    σε  ΘΑΛΑΜΟΥΣ  ΑΕΡΙΩΝ  !!!
Έτσι  είπε   η  τηλεόραση .
Και  αφού  το  είπε  η  τηλεόραση  έτσι  θα  είναι ! 
Αυτή   ξέρει ! 

Σαν  γνήσιος  "δημοκράτης"   λοιπόν  θα  βγώ  με  τους  άλλους  άστεγους  και  άνεργους   στον  δρόμο  να  φωνάξω  "ΘΑΝΑΤΟΣ  ΣΤΗΝ  ΧΡΥΣΗ  ΑΥΓΗ"  ,  "ΣΠΑΣΤΕ  ΤΟ  ΑΥΓΟ  ΤΟΥ  ΦΙΔΙΟΥ"  .  
Έτσι   μου  είπαν  οι   "σοβαρές"  φυλλάδες .
Αυτές   ξέρουν ! 

ΠΗΓΗ: Από μήνυμα που λάβαμε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου