7 Νοεμβρίου 2012

Λιάνα Κανέλλη στο Πρώτο Θέμα: Οπλοφορώ για να υπερασπιστώ αθώους ανθρώπους

Εσείς έχετε προσωπική ασφάλεια;
«Όχι. Έχω άδεια οπλοφορίας από το 1992 όταν με είχαν χτυπήσει φασίστες. Με τη συμβολή της αντιτρομοκρατικής πήρα άδεια και μου βγήκε και το ταλέντο στην σκοποβολή. Όταν έγινα βουλευτής εγκατέλειψα το πιστόλι. Δώδεκα χρόνια δεν χρειάστηκε. Λυπάμαι που τώρα χρειάστηκε να το ξαναφέρω πάνω μου… το κρατάω για να υπερασπιστώ τους αθώους ανθρώπους δίπλα μου. Όχι εμένα».
Αλήθεια κυρία Κανέλλη, το να υπερασπιστείς με κουμπούρια "αθώους ανθρώπους" δεν είναι αντιποίηση αρχής; Δεν υποκαθιστάς με αυτόν τον τρόπο την Ελληνική Αστυνομία;

Τώρα οι καθεστωτικοί δημοσιογράφοι θα αναφωνήσουν "φασισμός", "αυτοδικία"; Οι εισαγγελείς θα επέμβουν να της πάρουν την άδεια και το κουμπούρι; Ο Υπουργός Δένδιας, που προστατεύει τους λαθρομετανάστες, θα μιλήσει για την ταγματασφαλίτισσα Λιάνα; Η Βουλή θα την πιέσει να παραιτηθεί της βουλευτικής ασυλίας;

Δύο μέτρα και δύο σταθμά σε ένα πολυπολιτισμικό μπουρδέλο...
Δεν μπορούμε να φανταστούμε τι αλαλαγμός θα ξεσηκωνόταν αν κάτι τέτοιο το έλεγε κάποιο στέλεχος της Χρυσής Αυγής (και πολύ σωστά σε αυτήν την περίπτωση).
Εδώ τι έχουμε; Μία γραφική κομμουνίστρια, πρώην νεοδημοκράτισσα, που έχει το ακαταλόγιστο, λόγω μαλάκυνσης ή ένα φαστισταριό του κερατά που κάνει ότι θέλει στο τσιφλίκι της;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου