8 Οκτωβρίου 2010

Λέσβος: Από λαθρομετανάστης... υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος

 
Ο 52χρονος Αλβανός Agolli Bujar είναι ο πρώτος μετανάστης που βάζει υποψηφιότητα σε εκλογική διαδικασία στη Λέσβο, γράφει η εφημερίδα «Εμπρός». Η υποψηφιότητά του είναι συμβολική, καθώς μόλις 19 συμπατριώτες του από τις 3.000 Αλβανούς που ζουν στη Λέσβο έχουν εγγραφεί στους εκλογικούς καταλόγους και απέκτησαν δικαίωμα ψήφου σε αυτές τις εκλογές.
Σύμφωνα με την «Εμπρός», ο Agolli Bujar είναι και πρόεδρος του Συλλόγου Αλβανών Μεταναστών στη Λέσβο - υποψήφιος με το ψηφοδέλτιο του Παντελή Πατερέλλη για το δήμο της Λέσβου.
Ζει στην Ελλάδα εδώ και 12 χρόνια μαζί με την οικογένειά του. Είναι πατέρας τριών παιδιών και εργάζεται στις οικοδομές. Την πρόταση να ασχοληθεί με τις δημοτικές εκλογές την είδε, όπως λέει, και ως πρόκληση για να μπορέσει να προβάλει τα προβλήματα των Αλβανών μεταναστών που ζουν στο νησί. «Αν εκλεγώ, θα μπορώ να ασχοληθώ με τα προβλήματα των συμπατριωτών μου και, γιατί όχι, να βρίσκουμε και λύσεις για καλύτερες συνθήκες ζωής στην πόλη.»
Ο ίδιος, πάντως, δηλώνει Μυτιληνιός. «Αν με ρωτήσουν από πού είμαι, λέω Μυτιληνιός. Εδώ ζω, εδώ δουλεύω, εδώ μεγαλώνω τα παιδιά μου. Τα παιδιά μου μεγαλώνουν σαν Ελληνόπουλα», τονίζει χαρακτηριστικά.
Η οικονομική κρίση στην Ελλάδα έχει, όπως λέει, πλήξει πρώτα απ' όλους τους μετανάστες. «Δεν υπάρχουν δουλειές όπως πριν, είναι δύσκολη η κατάσταση, πολλοί είναι εκείνοι που έχουν φύγει και έχουν γυρίσει στην Αλβανία. Εγώ θα ήταν το τελευταίο που θα έκανα, αφού έχουμε μάθει πλέον τη ζωή εδώ.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου